søndag 7. desember 2008

Julekonsert med Brandsøykoret

I dag har vi hatt julekonsert i Brandsøya. Ikke så kjekt å synge i en gymsal som i en kirke, men jeg tror ikke det ble så ille likevel. Vi hadde med oss klassen til Malin også, de sang et par sanger alene og så var de med oss på "Det lyser i stille grender" og "Deilig er jorden". De var kjempeflinke!

Her er koret og ungene sammen på scena!


Her er bare ungene

Det kunne gjerne vært mer publikum på konserten, for dette ble en veldig fin konsert, og alle var godt fornøyde. Støtt opp om det som skjer i bygda folkens!

2 kommentarer:

-Mitt lille rede- sa...

Hei på deg!
Jeg har jo vært borte fra bloggingen en stund, så her har jeg jammen gått glipp av mye fint. Mange fine bilder fra diverse fjellturer, så flink du er! :-)
Ser du har vært i både Oslo og Trondheim også, godt det å få reise litt!
Ha ei fin uke da!

Klem fra Lene

Heidi sa...

Heisann, nå har jeg fått lagt meg inn som blogger..... Ha en fin førjulstid!