tirsdag 4. mai 2010

Regatta

På lørdag var jeg med på min første regatta. Det såg ut til å bli et nydelig vær så jeg regnet med at det kom til å bli en fin "tur" på sjøen. Noen byger kom og gikk men vi ble ikke så veldig våte. Men kaldt ble det.... Tanken på en varm dusj, taco og rødvin holdt meg likevel oppe :-) Starten ble elendig for vår del og jeg hadde mer enn nok med å holde meg selv og Henriette i båten mens Astor reddet båten. Men resten av turen gikk helt fint. Vi var sist i mål men endte som nr. 5 av sju båter.

Mørke skyer truet fra alle kanter!
Minner meg om "Karius og Baktus" helt på slutten av filmen...

En fin tur var det og jeg kosa meg godt til tross for at jeg frøs... brrr.....

Joda, vi hadde nå kontakt iallefall... sånn litt iallefall...
Henriette i godt humør nesten hele veien!

Stabben
Regnbuen dukket også opp like før mål
Første helga i mai er det alltid båtmesse i byen, så båten starten og slutten på regattaen gikk innom Florøvika.
På kvelden kom Nina og Anita på taco og så var vi på Haavebua der Spik Adel spilte. En kjekk kveld med masse dansing! Prince var iallefall veldig glad for å få kose litt med Nina. Ser knapt at det er en katt som ligger der...

Ingen kommentarer: