søndag 23. november 2008

Skjeltefest i Svardalen

Ja så var alt klart for den årlige Skjeltefesten i Svardalen. Jeg startet dagen med å dra på PULS og trene sammen med Anita. Godt å få bort noen kalorier før man hiver innpå med god mat og god drikke :-) Natt til lørdag var det et forrykende uvær her med snø og masse vind, men da jeg våknet lørdag var det som om det været aldri hadde funnet sted. For nå var det plutselig blå himmel og vindstille. Det er en stor fordel med å bo der jeg bor nå, jeg har sola inn stuevinduet hele året (såfremt det er vær til det ja). Bakdelen er jo at jeg ser hvor skitne vinduene er :-(
Utpå ettermiddagen ble jeg hentet av Anita og vi dro innover. Jo lengre innover vi kom jo mer julestemning ble det. Snøen hang på trærne og det var rett og slett nydelig. Dessverre så ble det litt for mørkt da vi var fremme til å ta noe særlig bra bilder. Vi skulle vært der en time tidligere, da hadde det blitt mange vinterbilder!
I bilen spilte vi "O helga natt" (av en litt "spesiell" grunn :-)) så det var vel egentlig bare julepresangene som manglet. Det var rett og slett en perfekt julekveld!

Svardalen i vinterstemning

Og når vi går ut av bilen og kjenner matlukten i tillegg, ja bedre kunne det ikke bli!
Forsamlingshuset i Svardalen, dekket til fest! Musikken var det "Hæla i taket" som stod for, og det var perfekt dansemusikk!
Anita, Heidi og meg
Disse bildene av Ingrid og meg måtte jeg bare legge ut. Kjenner deg ikke så veldig godt Ingrid, men du er en super jente og jeg synes disse bildene ble så superfine :-)
Det ble masse dansing og jeg storkoste meg. Det er bare å glede seg til neste år! Var ikke hjemme før fire, og kjenner det på kroppen at jeg har vært på fest ja.... Men det er nok bare å ta dagen til hjelp :-)