søndag 4. januar 2009

Brandsøyåsen, første tur 2009

Ja da er årets første tur på Brandsøyåsen unnagjort. I dag var det så nydelig vær at jeg bare MÅTTE ut en tur. For første gang så gikk jeg helt hjemmefra, og selv om formen er ELENDIG så brukte jeg ikke noe særlig lengre tid enn jeg normalt bruker. Brukte 1 time og 45 min inkludert fotografering og pratestopp.
Det var litt snø i veien, men den var godt nedtrakka så det var veldig fint å gå. Helt ufattelig at så få mennesker var å se på tur i dag!
Denne utsikten som vi har her er bare så fantastisk bra. Hadde det vært litt varme så skulle jeg tatt meg litt tid her, men det var så kaldt at jeg måtte ha på meg hansker for å ta bilde!

Sørover mot Alden!
Litt nordover
Mange muligheter
Muligheter for å sette seg ned, men i dag var det for kaldt!
Klauvekeipen! Been ther, done that...
Østover mot Nordalsfjorden
Fin vei hele veien i dag!
Her bor Malin når hun ikke er hos meg!
Og her bor jeg; i det blå huset midt i øvre del av bildet
Det er fint i Brandsøya!
Jeg og Anita har inngått et veddemål om flest turer på Brandsøyåsen, så her er det bare å kjøre på!

3 kommentarer:

-Mitt lille rede- sa...

Heia
Takk for sist! Det var kjempekjekt ja :-) Vi har jo skravla på facebook også vi i mellomtiden. Kjekt det :-)
Veldig fine bilder fra turen din! Så flink du har vært. Ser veldig fint ut ja, der du bor.
Ha ei fin helg!!

Klem :-=)

Laila Anita sa...

Hei!

Skal prøve å være flink i helgen også, hvis det ikke regner altfor ille. For nå er det sikkert bart opp på åsen og da er det jo greit å gå i joggesko (det er asfalt).

Når denne snøen ikke kan ligge så lenge likevel, så kan den bare forsvinne slik at det går an å fote seg!

Ha en fin helg du også!

Rita sa...

Heisan, mange fine bilder på bloggen din. Jeg savner Florø og Rognaldsvågen når jeg ser bildene dine. Det er skikkelig fint oppe hos dere. Ha en fin dag :-)