søndag 18. januar 2009

Fin tur i Storeåsen

Ettersom Malin dro på overnattingsbesøk i går så vurderte jeg å ta meg en treningstur før jeg hentet henne. Blir litt mer intensiv trening når jeg er uten henne, selv om turen i går var god nok, for all del! Men før jeg egentlig var kommet meg i gang her i dag ringte Ulf og lurte på om vi skulle gå tur, så da heiv jeg meg rundt og dro ut til han. Jeg er litt lei av å gå runden i Storeåsen, den blir litt for kort for en søndagstur. Men han hadde ikke mer tid i dag. Da vi kom halvveis opp i "linken" så gjorde vi likevel en liten variant, tok av fra asfalten og gikk en omvei i skogen der vi kom tilbake på toppen av "linken". Det er jo så tørt og fint ute i skogen at det var ikke noe problem.
Det blåste enda mer i dag enn i går, men heldigvis slapp vi unna regnet. Jeg hadde store planer om å gå på Brandsøyåsen etterpå for å rekke tur nr. 3, men da vi var ferdig med denne turen så såg det ganske mørkt ut med tanke på regn på alle kanter. Og jeg var ikke godt nok kledd. Bildet over er tatt fra Lisjeåsen og du ser Brandsøyåsen bakerst der. Så har du Storevatnet der jeg bruker å jogge.
En annen variant ble også at da vi kom ned til Lisjevatnet så gikk vi opp på Lisjeåsen og over den. Den er jo ikke all verden høy, men bratt nok og pulsen stiger! Så ble den lille og kjedelige turen ganske så spennende i dag likevel! Må nok få meg flere slike turer utover uka!

Ingen kommentarer: