tirsdag 24. februar 2009

Vinterferie

Selvfølgelig ble jeg syk til vinterferien! Så avreise lørdag ble utsatt til avreise søndag. Orket rett og slett ikke annet enn å ligge på sofaen på lørdag. Søndag var det regnvær stort sett hele veien, bortsett fra øverst i Hornindal, der det snødde og det låg litt snø i veibanen. Ellers var det regnvåte veier hele veien. Da vi kom til Hoem var det allerede pådekt med fastelavnsboller og annet godt og Silje, Runar, Ida og Leah var på besøk. Kjekt det :-) I går måtte vi ut og gå oss en tur, selv om formen fortsatt ikke var noe å rope hurra over. Vi gikk oppover mot Hoemsneset, mamma, Malin og undertegnede.

Det er Malin som har tatt bilde, og hun sliter litt med å stå i ro når hun tar bilde... eller var det vi som ikke stod i ro??
Malin hadde med seg skiene hun fikk til jul, men det ser dårlig ut for skigåing her ja...


Jendemsfjellet! Ikke noe særlig å være på toppen der i dag!
Ikke alle steder asfalten har kommet til nei. Men det er fint underlag for jogging da!

På kvelden tok vi med oss Leah og dro på besøk til Silje og Runar. Det var kjekt og ungene koste seg skikkelig! Nå er Malin og bestemor på shopping, mens jeg får låne pc :-) Spurte vel ikke akkurat om lov nei, men måtte betale litt regninger. Er opphold ute nå så det spørs om jeg skal ta meg en liten luftetur snart! Mamma`n til Leah er forresten på sykehuset så det kan hende jeg blir tante innen kort tid :-)

Ingen kommentarer: