lørdag 28. februar 2009

Så kom snøen

Torsdag kom snøen. Så nå ble det endelig litt vinterferie :-) Vi var først en tur og besøkte min venninne Gunnhild (besøkte hennes søster Tone i går), og hennes tre barn Guro, Halvor og Erlend. Den eldste, Sondre, var på tur til Slovakia sammen med faren. Da vi kom hjem fant Malin frem skiene og gikk et par runder her før middag.

Utsikten vår fra stuevinduet/verandaen.
Malin var ute og tok noen bilder. Sola har ikke kommet så høyt på himmelen enda.

Malin på ski!

Så var det på tide å dra til byen for å se på den nyfødte. Utpå Langøya måtte vi stoppe og ta bilde av solnedgangen. Den var rett og slett for fin til å bare kjøre forbi! Noen er veldig imot vindmøller, men jeg vet ikke jeg.... synes ikke det er noe særlig med høgspentlinjen som går midt i bildet heller jeg!
Den stolte mor Ida og storesøster Leah
Gutten var sulten han!
Bestemor og Sigurd!

Malin måtte få holde hun også!

Vi måtte en tur innom Rema på veien hjem og der traff vi Inger Eli, mammas søskenbarn som bor i Oslo. Dermed gikk klokka litt fortere enn vi hadde tenkt... Vi hastet nemlig hjem for å se Mestrenes mester på NRK! Men vi fikk iallefall med oss finalen, der Dag Otto Lauritsen vant foran Stian Grimseth! (heia Stian). En fortjent seier til Dag Otto! Håper NRK lager en ny runde av dette, for dette var virkelig verdt å se!

1 kommentar:

Eli Kristin Magnussen sa...

Hei Laila! Kom over bloggen din via Elisabeth sin blogg. Ser du er fra Florø som jeg er, så da legger jeg selvfølgelig igjen en stor hilsen til deg! ;) Vi har truffet hverandre før vi. Flott blogg du har!