fredag 30. juli 2010

Mer sommer

På turen hjemover fra Sula var det MYE mer vind og turen gikk vel omtrent på rekordtid. Det holdt på å gå galt et par ganger, men Astor hadde kontrollen :-) Ungene var utrolig rolige i forhold til turen nedover. Nå låg den ene etter den andre og klaga, og slik låg Ole Kristian og Aleksander en liten stund:
Henriette og meg!
Og min kjære :-)

Katten skulle egentlig bli med oss til Sula, men etter alt styret som var her den dagen vi skulle reise så ville han ikke bli med. Da var han desto enda mer glad da vi kom hjem. Ikke godt å sitte ved dataen her...
Sist fredag, Svanhild og søsterskipet Dyrefjell ved kai i Florø!
Sist mandag var det fullmåne og her kommer den opp i sør samtidig som DAT kommer inn for landing!
Med tanke på hvor mye vi har vært borte siden jeg kjøpte disse så er det et under at det har kommet frem noe. Så jeg er en smule stolt over disse. Og nam nam de var gode!! Og "heldigvis" er det bare meg og Malin som liker tomat her i huset :-)

Ingen kommentarer: