søndag 5. februar 2012

Drittuke

Dette ble en drittuke. Jeg ble bortimot sengeliggende med en skikkelig forkjølelse, og jeg kan ikke huske sist jeg var så utslått. Onsdag, torsdag og fredag var sofaen god å ha, men jeg greidde å komme meg såpass til at jeg fikk med meg MGP lokal i samfunnshuset på fredagskvelden. Niesa til Astor skulle være med så da var det bare å stille!


Det var ti finalister som var plukket ut etter tre delfinaler på Sandane, i Sogndal og i Førde. De var veldig dyktige alle sammen. Fem fikk anledning til å synge under den store finalen på lørdag og vinneren fikk i tillegg tur til MGP i Oslo Spectrum neste helg. Alice kom på 2.plass og hadde en stor kveld i går kveld da hun fikk synge på den store scena foran 3000 tilskuere.

Stolte foreldre, Esma og Otto, og storesøster Emma.


Alle artistene fra MGP var tilstede, og etterpå fikk alle muligheten til å få autografer. Her har Henriette og Hanna vært innom med hendene sine. De har nå heldigvis fått autografene på papir også for ellers hadde det vel blitt lenge til neste dusj...


I dag, søndag, har vi vært på Nybømarka og lekt i snøen, på ski og med akebrett. Det var "kom deg ut dagen" med turlaget, og det var mye folk, men det kunne likevel vært flere. Dagen startet med vind og lett snø, så flere var kanskje litt skeptiske. Men etter at vi ankom var det opphold så det ble en grei dag. Det er bare å kle seg!

Astor med Henriette

Ole Kristian i farta!

det var et veldig vanskelig lys i dag, derfor dårlige bilder (vel, jeg kan vel skylde litt på fotograf og kamera også..)



Grilling var det selvfølgelig, og turlaget hadde laget hopp og kuleløyper, så her var det bare for alle å prøve!

Når det gjelder trening denne uken så har det ikke vært noe siden jeg var på tur med Anita på tirsdag. Men jeg satt iallefall ikke i sofaen i dag selv om jeg ikke kan kalle det trening.... Jeg kjøpte meg en bukse for ca en måned siden og da hadde jeg ikke sjans til å få den på meg, men jeg kjøpte den likevel for jeg likte passformen... Nå sitter den perfekt! Så noe har iallefall skjedd!


Ingen kommentarer: