torsdag 9. mai 2013

One Direction konsert på Telenor Arena

Denne uken har jeg vært på min første store konsert. Og det var One Direction som gjaldt :-) Billettene ble kjøpt tidlig i november så det har vært litt ventetid. I utgangspunktet skulle vi fly til Oslo og overnatte privat, men slik gikk det ikke og vi måtte finne en annen måte å gjøre det på. Etter litt frem og tilbake endte det med at vi kjørte til Hønefoss, booket rom på Comfort Hotel og tok buss direkte derfra til konserten. Dette var en genial løsning og jeg vil anbefale andre å gjøre det på den måten! Bussen stod og ventet på oss utenfor Telenor Arena og etter en times kjøring var vi tilbake på hotellet og kunne legge oss.


Mellom bussene og Telenor Arena var det satt opp gjerder slik at vi gikk i lange køer, sakte men sikkert gikk det, men det var nydelig vær med sol og 22 grader, så det gjorde ingenting å stå der. 



Malin hadde med seg venninna Caroline som kanskje gleder seg enda mer enn Malin. De fikk hjertene fra noen andre jenter i køa.




Et veldig bra sceneshow og i en periode stod guttene på en scene omtrent midt i salen. Kan ikke påstå at jeg hørte så veldig mye av musikken, for når 17000 jenter hyler HELE tiden er ikke det så enkelt. 




Det var flott å se på da alle tente lys (mobiler)









En fin opplevelse for jentene og jeg angret ikke på at jeg var med jeg heller. Hadde selvfølgelig vært en annen opplevelse hvis jeg kunne sitte å nyte musikken, men det får jeg gjøre en annen gang :-) På denne konserten hadde absolutt alle sitteplasser og var det noen som prøvde å flytte på seg så var vaktene der med en gang. De var der også om noen prøvde å stå på stolene. Så det var absolutt dyktige arrangører. 

Må også sende en liten kreditt til dama i resepsjonen på Comfort, som en av jentene sa; "eg digge den dama"! 

Ingen kommentarer: