fredag 17. oktober 2008

besøk i hagen

Da jeg kom hjem i dag og rundet hushjørnet her ventet denne på meg:
Ikke viste den trang til å gå sin vei heller, så jeg gikk inn og hentet kamera. Og den stod like rolig.
Greit å ha skogen like rundt hjørnet og denne er på sett og vis velkommen her, men jeg er glad for at jeg har null hage!
Nå er den ikke helt sikker på om den skal stå i ro lenger, begynner å bli litt skummelt dette her..
Nei, mon tro om jeg skal sjekke ut hagen til naboen i stedet?
Joda, det gjør jeg...

2 kommentarer:

Elisabeth sa...

Kjempeartig med besøk i hagen når det er av dette slaget da ;-)
Kule bilder.

Ønsker deg en fin søndag. Husk å stille klokka!

Laila Anita sa...

Jeg husket å stille de fleste klokkene, men ikke mobilen, så den ringe klokka 04.55 på mandag morgen... huffa meg...