fredag 10. oktober 2008

Katten min Prince

I påvente av andre bilder så legger jeg inn litt bilder av pusen min i dag. Dette er den mest kosete pusen du kan tenke deg! Får han ligge i fanget ditt så går han ikke bort med det første. Det er en innekatt ettersom det er en del abbysiner i den. Hvor mye vet vi ikke ettersom dette er en katt vi fikk hos Dyrebeskyttelsen etter at de hadde funnet den ute.
Den finner seg til rette hvor som helst, når som helst, akkurat hvor det passer han best.
Ikke alltid han finner den plassen som passer meg best, så han får av og til et kakk i ræva!

Den siste uka har gått med til trening og atter trening. Brandsøyåsen fredag, Puls lørdag, Storeåsen søndag, joggetur mandag, Brandsøyåsen tirsdag, joggetur onsdag, og goggetur torsdag. Så i dag er det hviledag for føttene mine! Det har blitt skikkelig høstvær nå så det passer best å være inne. Men i morra er det på`n igjen!

1 kommentar:

Geraldo Maia sa...

Hallo Lanite,
Bloggen din er veldig vakker. Jeg likte av det.
Hilsen fra Brasil:
Geraldo