mandag 26. oktober 2009

Tur til Bali, dag 1, 14.oktober

Jeg startet vel for min del turen den 13. oktober, tok ettermiddagsflyet til Oslo og overnattet på Gardermoen. Jeg orket ikke stresset med å stå opp grytidlig onsdag, reisen kom jo til å bli lang nok likevel. Jeg hadde avtalt med Nina og Ellinor som begge jobber i VIA om å møtes i Oslo, resten skulle vi i utgangspunktet møte i Frankfurt, men etterhvert så dukket flere fra følget opp. Noen kjente noen osv... Vi dro med Lufthansa til Frankfurt, der Etihad tok over og skulle frakte oss videre til Jakarta via Abu Dhabi. Da vi sjekket inn i Frankfurt fikk vi vite at halvparten skulle få prøve 1.klasse på nedoverturen, så undertegnede var veldig fornøyd over å bli en av de heldige. For 1. klasse på Etihad er veldig bra. Behagelige seter, som man kunne legge ned til seng. Og god mat og drikke hele veien!



Mellom Frankfurt og Abu Dhabi ble jeg sittende sammen med Monica. Litt trønder, mye nordmøring og så litt Oslodialekt innimellom :-) Underveis fant vi ut at hun hadde vært russ sammen med brodern! Verden er sannelig ikke særlig stor! Kjempejente, som laga liv og røre hvor hen hun bevegde seg :-)
På turen videre til Jakarta ble jeg sittende alene, men der gjorde vi unna natta, så det var kanskje like greit. Monica, Irene og Thomas er klar for 8,5 timer med 1. klasse fra Abu Dhabi til Jakarta!
I Abu Dhabi ble det en liten pause, og de første ølene kom på bordet. Det ble MANGE etterhvert! En kjempetrivelig gjeng og vi ser frem til mange fine dager sammen!

Ingen kommentarer: