mandag 9. november 2009

Brandsøyåsen 9.november tur 34

I dag har jeg hatt fri fra jobb og i et fantastisk nydelig vær så kunne jeg rett og slett ikke sitte inne. Jeg er litt snørrete for tida, så jeg var litt usikker på om jeg burde gå på tur, men formen ellers var fin, så jeg tok sjansen. Og jeg angrer ikke. For dette er en av de fineste turene jeg har hatt. Jeg gikk over Norefjell og midt på dagen på en hverdag er det ytterst sjelden man møter folk der, så jeg gikk og trasket for meg selv, rett og slett koste meg!
(klikk gjerne på bildene så du får de større:-))

Brandsøya!
Dere blir sikkert lei av å se bilder fra turene mine på Brandsøyåsen, men jeg bare MÅ ha med meg kamera og da blir det fort noen bilder, særlig når været er som i dag.


Det er fint å gå stort sett, men det fryser på på natta noe som gjør det litt glatt innimellom og når dette tiner så blir det gjørmete. Men man greier fint å gå tørrskodd med joggesko.





Skulle gjerne gått på Terdalskeipen i dag (til venstre), men man går på baksiden av fjellet og der vil jeg tro det er veldig glatt nå.







Stort sett så ender vi med å sette oss ned borte ved tårnet, for der er det benker og det er der boka ligger. Men varden står litt lengre ute, og i dag gikk jeg bort der faktisk for første gang. Og hadde jeg hatt mer klær (og mat) så hadde jeg blitt sittende en stund, for det var et fantastisk skue utover byen.

Ingen kommentarer: