søndag 17. august 2008

Fest i Eikefjorden 16.august

Denne uka har jeg skrevet lite. Har rett og slett ikke hatt så mye å fortelle. Har begynt å jogge, og gleder meg over å se fremgang fra den ene turen til den neste. Ellers har det vært mye jobb og Malin har overnattet hos meg hele uka, da faren og samboeren holder på å flytte inn i nytt hus.
På fredag var det en flott måne som kom opp bak Skålefjellet. Måtte bare ta bilde av den. Det var mørkt ute så jeg måtte fikse litt på bildet etterpå :-)
Denne helga har det vært Eikefjorddagane. Jeg jobbet seint fredag og også lørdag, så jeg fikk ikke med meg så mye annet enn festen i går kveld. Jeg gikk først ned til Nina der vi + Merete ble sittende før vi tok bussen i Eikefjorden.
I Eikefjorden dro vi opp til Ulf, der vi ble sittende en stund før vi dro ned på Allhuset.
Her er vi så og si edru.. Det kan vi ikke si om resten av kvelden...
Ulf og Nina
Det var utrolig mye folk på festen og rimelig høy stemning, så det var nok en suksess. Det er jo mye kjekkere å dra på en slik fest enn å gå på byen. Traff jo mye mer kjentfolk her.
I dag har jeg bare slappet av i sola, og var ute og jogget en tur sammen med Malin og Celina. Tror ikke helt de visste hva de gikk til for de var slitne før de startet omtrent.

2 kommentarer:

Elisabeth sa...

Godt med en fest av og til, men har blitt litt mye med oss nå. Gikk på Lågheia i kveld, full fres hele veien opp og sprang ned igjen. Blodsmak i kjeften. Har aldri brukt så liten tid på den turen der før.
Begynt å jogge du ja, da stiger formen fort vet du. Kjempeform etter to uker ;-)

Laila Anita sa...

Ja det er sant det, skal bli en stund til neste fest! Tror jeg..

Var ute og jogga en snartur i går også, bare mens Malin var på musikkskolen, men det er bedre enn ingenting. I dag blir det en lengre tur og i morra blir det jogging og svømming. Formen er nok bedre ja, men vekta går ikke nedover...