søndag 7. september 2008

Gresk aften

I går inviterte jeg til fest. Kalte det i utgangspunktet innflyttingsfest siden jeg ikke har hatt det etter at jeg flyttet inn her. Men det er et år siden så det blir kanskje litt feil? :-) Temaet ble gresk, og endelig fikk jeg brukt papirdukene jeg fikk fra restauranten Scirocco for fire år siden. Ettersom det er papirduker så ble det bruk og kast...
Tzatziki, Gresk salat og hvitløksbaguetter stod på menyen.
Gresk salat er godt. Vet jeg mangler oliven, men de var utgått på dato... (ikke at jeg spiser det likevel..)
Anita og meg klare for byen!
De som var her; Merete, Marianne og Leif, Therese og Per Egil, Jonny, Anita og Frode. Kjempekjekk gjeng så det ble en riktig så trivelig kveld.

3 kommentarer:

Nina i Paradiset sa...

Nam!
Har alltid med meg oliven fra Tyrkia, fordi de er både billige og svært gode. Nathalie mauler de å! ;)

Laila Anita sa...

Kan stå over oliven jeg ja... synes ikke det er noe. Men gresk mat ellers er supert!

-Mitt lille rede- sa...

Stilig med gresk aften da, det var sikkert trivelig tenker jeg :-)
Kjempefine bilder fra turen under her. Ja, det ha vært kjempekjekt å treftes i jula! :-)

Ha ei riktig god helg! :-)