fredag 14. november 2008

Trondheim 5.-9.november

Onsdag 5.november satte jeg meg på flyet etter jobb for å reise til Trondheim. To feriedager skulle til pers. Planen var å ankomme Trondheim på kvelden, men med en tåkelagt Gardermoen var all flytrafikk denne dagen forsinket, og jeg kom meg ikke lenger enn dit. Heldigvis fikk jeg meg et billig rom på Gardermoen Airport Hotel og fikk sovet litt der. Torsdag tok jeg fly 11.30 oppover til Trondheim. Flyet var litt forsinket, men ikke verre enn at det gikk greit. Jeg hadde jo egentlig ikke noe viktig jeg skulle rekke så tidlig på dagen.


Da jeg kom til Værnes ruslet jeg bort til Rica Hell hvor det skulle være Rica Workshop denne ettermiddagen. Jeg følte meg rimelig alene da jeg ikke kjente et menneske der, men det gikk veldig greit likevel og man treffer jo mange spennende mennesker underveis!


Marit Breivik hadde en times foredrag.

Midt under middagen dukket Alexander With opp på scena og spilte tre sanger.


Lørdag dro jeg på tur i bymarka sammen med Hege fra Nettby. Jeg har ikke kjent henne så veldig lenge, men det er jo kjekt med turfølge, og skravla gikk fra første sekund :-)

Vi gikk inn til ei hytte og spiste vafler før vi returnerte. Da fikk vi en flott solnedgang og vi fikk flotte farger i fjellet!

Ingenting å si på fargene!

meg og Hege

Man kan jo tro at det er sola eller månen som er på vei opp her, men det er nok Gråkallen som lurer oss!





Stemningsfyllt!

Og selv om vi var kommet til november så fant vi en liten smørblomst som ikke har forstått årstiden!

Etter turen kjørte Hege meg til Toril hvor jeg skulle være til søndag. Toril traff jeg på reisesjekken for 14 år siden, så det er litt artig at vi fortsatt har god kontakt! Mannen hennes, Halvard traff jeg i Molde under Landsfestivalen for kor. De har fire katter så det var mest det det gikk i... Og tar vi ikke helt feil så er det straks kattunger underveis:-)

Litt slossing må det jo være

Skal, skal ikke??

Jo, litt slåssing til

Godt å sitte på "pappas" rygg :-)

Jeg tar livet med ro jeg

Og innimellom gjør jeg også det!
Hun ligger sikkert godt, men jeg tror jeg hadde hatt stiv nakke etter en slik stilling!
Slapping off!
Nyter utsikten
Prøve igjen....
Utstillingskatter ja!
Søndag dro jeg til Oslo for å "jobbe" litt noen dager. Ble ikke så mange bilder derfra :-)
*********************
Innimellom alle bildene fra Trondheim så traff jeg verdens hærligste mann:-) Et utrolig menneske som jeg er veldig glad i. Et unikum :-)
**********************
"Varje natt jag somnat och var dag jag vaknat
är det som om du har stått där framför mej
i min ensamhet så är det dej jag saknat
därför ber jag om ett tecken ifrån dej
**
tänd ett ljus i fönstret ut mot gatan....."



1 kommentar:

Elisabeth sa...

Mange fine bilder. Kult det med kattene som nyter utsikten.

Lykke til med kjærligheten og god helg. Sjekk innlegget mitt en gang til.