tirsdag 23. desember 2008

Lillejulafta 2008

Hei alle sammen!

Blir lite blogging for tida... Først røk modemet mitt (ja en gang til) og nå er jeg hjemme i Fræna og må låne maskina til muttern... Skal prøve å få lagt inn litt bilder etterhvert. Kom hit forkjøla, både jeg og Malin, og Malin har hatt spysjuka og i tillegg har jeg hatt betennelse i en arm, så her har vi inntatt skikkelig feriemodus ja!
Men julegavene er iallefall i boks, og stort sett alt annet også. Må vel lakke litt negler til kvelden men det er det eneste som gjenstår i kveld. Treet er også pyntet. Det gjorde Malin og bestemoren i formiddag.
Været har vært dritt disse dagene vi har vært her. I går snødde det veldig, mens i dag regner det igjen. Håper egentlig på bare veier så kanskje jeg får trent litt før jeg vender nesen tilbake til Florø og jobb.
Ønsker dere alle bloggere (og tittere) en riktig så fin julefeiring!

Ingen kommentarer: