søndag 17. mai 2009

17.mai 2009

I dag var det å stå opp tidlig. Malin syklet bort til faren for å spise frokost og dusje der borte. Dette fordi lillebroren er så allergisk mot katt og da må Malin være ren. Så hentet jeg henne der og vi dro til byen for at hun skulle gå i barnetoget.

Starten på toget. Jeg stod i krysset ved sykehuset så jeg hadde en god oversikt.

Florø skoles musikkorps






Fanen til Brandsøy skule underveis!



Florø Hornmusikk



Russen!

Så gikk de sløyfa opp til omsorgssenteret før de kom tilbake.







Og der kom Malin også :-)

Så dro vi hjemom en tur for å spise litt og gå på do før vi dro bort til skolen her i bygda

Meg og Malin
Avgang i toget i Brandsøy, Jarle, Oddgeir og Frode som flaggbærere
Og Florø Skoles musikkorps var med her også!




Thomas og Tonje, og Helene
Mye folk i Brandsøya og rømmegrøten gikk vi fri for i år også
Har du lest alt? Da kommer godbiten her:
Kjekk kar ja :-)

3 kommentarer:

Unknown sa...

å, no vart eg sjalu!!! Trudde det var oss to eg?! ;o)

Elisabeth sa...

Jasså du? Hvem er nå denne heldige karen?
Flotte bilder fylt av stemning

Laila Anita sa...

hehe Rune.... du tok feil der gitt :-)

Elisabeth; det er vel helst jeg som er heldig :-)