fredag 25. juni 2010

Jonsok

Årets jonsok ble ganske så fin. Etter en veldig kald forsommer så fikk det holde med i underkant av 20 grader denne dagen. Jeg jobbet til 18 så jeg var seint hjemme, men da var det bare å hive seg i båten og dra ut på Florøvika. Der blir det tent stort bål på Rota og veldig mange båter bruker å møte opp!
Jeg kjøpte meg flytedress for litt siden og denne ble brukt denne kvelden. Angret ikke på det kjøpet nei!
Etter en stund kom Otto og Esma sammen med Alice og besteforeldrene. Vi ble sittende sammen med de.
Veldig mange båter samlet seg på Florøvika, både små og store!


Alice er mer fotogen enn de fleste
også sammen med onkel Astor
Et nydelig vær!
Og de fikk fyr på bålet!
Vi brukte halvannen time på hjemturen, så klokka var godt over midnatt når vi gikk i land. Så nå ser jeg bare frem til å bli ferdig med arbeidsdagen i morra og kunne ta litt helg. Og i kveld har jeg hatt min siste seinvakt og i morra er det siste lørdagsvakta, så nå ser jeg bare fremover! Det skal bli deilig med "normale" arbeidstider, så da får det bare være at jeg pendler litt.

Ingen kommentarer: