tirsdag 16. november 2010

Oppussing

Det går sakte men sikkert fremover her i huset. Det går fint an å bo her, men små detaljer mangler og det MÅ på plass snart! Jeg har satt som krav at stue og kjøkken skal være til advent, da skal jeg nemlig pynte til jul! Og da er det kjekt at alt er kommet på plass. Det var ikke så ille før heller, men det manglet både lister i taket og rundt vinduene i stua, ganske så irriterende egentlig.... Slik såg det ut for noen dager siden:
I dag ble Astor ferdig med listene rundt vinduene og vi fikk opp gardiner. Dessverre er det mørkt både når jeg drar på jobb om morgenen og når jeg kommer hjem igjen på ettermiddag, så jeg hadde ikke så godt lys i stua. Får prøve å få tatt litt bedre bilder i helgen.

Nå er det å gå løs på kjøkkenet og få til siste rest der, så skal det nok bli bra til jul!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Da har du kommet et godt stykke på vei da!:) Håper vi får se resultatet pr bilder på bloggen din når alt er ferdig? Ønsker deg en kjempefin onsdag!:)

Klem fra Toril

Laila Anita sa...

skal bli flere bilder etterhvert Toril! Må bare få litt dagslys først :-)Og så bli ferdig med kjøkkenet :-)