tirsdag 4. desember 2018

Det er min dag i dag!

Og for en dag det har vært!

Dagen startet med styrketrening på Spenst sammen med treningskompis Trude og PT Kjetil. Dette er et prosjekt som går over ca et år og vi er nå kommet inn i måned nr. 2. Kjetil er supergod PT og jeg setter stor pris på Trude som treningskompis!






Etter trening gikk Trude og jeg på kafeen til Naustdal Dampbakeri hvor vi spiste hver vår nydelige salat. Anbefales! Kjekt å bli litt bedre kjent med Trude, ikke bare når vi stresser rundt på trening :-) 




Litt småærend hadde jeg på en ellers så travel dag. Men jeg MÅTTE stikke innom VI:KI. De har nemlig rabatt for de som har bursdag. Du får rabatt = alder. Så ja, det ble en god rabatt på meg :-) Kjøpte meg en herlig collegekjole som i utgangspunktet kostet 399,-. For et år siden var det ei dame som fyllte 100 år og hun var innom og kjøpte seg kåpe. Prisen? 0,- selvfølgelig :-) Anbefaler alle å stikke innom Vibeke og de flotte medarbeiderne på VI:KI!



Derifra gikk veien til Studio Hår. Nå var det på tide med julefrisyre! Dette var også en premie til meg selv etter at jeg har hatt meg en skikkelig overhaling hos tannlegen de siste to ukene. Vil absolutt foretrekke å gå til frisøren! Jeg har gått hos Reidun de siste årene og er veldig fornøyd med henne. Det var deilig å bare sige ned i frisørstolen og der fikk jeg brukt tiden til å takke alle som foreløpig hadde gratulert meg med dagen på Facebook. 




En snartur hjemom for å lage kremen til ei kake før jeg dro ut på ungdomskolen for å være med på syfelleskapet vi har der hver tirsdag. Der ble jeg feiret med sang og kake.


Vel hjemme var Astor endelig kommet hjem fra jobb og vi kunne spise middag sammen, som var stekt laks. 


Mange blir nok litt matt over "feiringen" min, men jeg synes alternativet til å faktisk bli 48 år er så utrolig dårlig. Egentlig så burde vi ha feiret hver dag! Så jeg koser meg på bursdagen min, uansett om jeg har vært 24 eller som nå. Mye bursdagsselskap ble det ikke i dag, men jeg tok det helt klart igjen på andre måter. Ble jo kake da :-) 




5 kommentarer:

Nina Petrina sa...

Gratulerer med dagen Laila ������������Ser ut som du har hatt en Superfin dag i godt selskap ��

Lisbeth sa...

Gratulerer med dagen Laila, kjekt å bli minnet på rabatten på VIKI😀 er begynt å opparbeide meg en litt stor sum etterhvert 😂

Laila Anita sa...

tusen takk begge to! Ja det ble en flott dag! Skulle vært flere som hadde et slikt bursdagstilbud som VIKI :-)

Deveny sa...

Så flinke dere er.

Toril sa...

Vel overstått bursdag, og nå er det to år til du har jubileum :)

Kjempeflink du er da til å trene :) Det er kjempedeilig, og ikke minst kjenne at man får brukt kroppen sin :)

Ønsker deg en kjempefin onsdag <3 :)

Purr, purr, og stor klem fra Toril og kattene