søndag 7. juni 2009

Åpningseremoni Sunnfjord Hestesportsenter

I går var det åpning av Sunnfjord Hestesportsenter som ligger her i Brandsøya. Jeg mente det var en mulighet til å få se senteret så jeg og Malin tok oss turen. Florø Skoles musikkorps åpnet det hele, og jeg kan bare ikke noe for det; de rører ved mitt innerste... Kunne godt ha sittet en time sånn og hørt på de, bortsett fra at det hadde blitt mye tårer...

Helen Prestun hadde første talen og var nok veldig stolt over det de har fått til!
Mange fortjente en blomster etter iherdig innsats for å få senteret på plass.
Styreleder Tore Jacob Madsen
Lars Terje Standal måtte trø inn da ordføreren ble syk.
Så kunne de kaste hesteskoen og erklære senteret for åpnet!
































Et imponerende senter som jeg gjerne tar turen tilbake til!

Ingen kommentarer: