lørdag 12. april 2008

I dag har jeg vært på jobb... til tider lurte jeg på hva jeg gjorde der.. og hva jeg annet jeg kunne brukt tiden min til. Det var rett og slett dønn stille! Og de stakkars kundene som var innom hadde spørsmål som jeg ikke kunne svare på....
Etter jobb gikk Hege og jeg på Peppes og spiste Nachos og Fajitas, deretter gikk vi i kirka der det var konsert med Sunnivakoret m/dirigent Per Oddvar Hildre, og Jølstrakoret. Mange av sangene sang vi på seminaret med Hildre i høst, så for meg så ble det ikke det store høydepunktet. Og jeg kunne glatt brukt 250 kroner på noe annet. Det var full kirke, men jeg synes det var i dyreste laget. Det bør i allefall være mye mer kvalitet på noe man betaler så mye for. Nå har jeg kommet hjem og fikk med meg siste del av Farmen, gratulerer med seieren Silje! Har tatt meg et glass vin og skal bare slappe av. Det er lenge siden det!!

Ingen kommentarer: