søndag 13. april 2008


Ja jeg har en katt som kan det å kose. Og her ligger han godt kan du tro! Han skulle helst ha bodd hos en gammel dame som kunne sitte i en gyngestol hele dagen med katten på fanget. For Prince går ikke fra fanget ditt før han blir bedt om å gå! Nå har vi hatt Prince i snart et år, Malin fikk den på bursdagen sin i fjor, da hentet vi den på dyrebeskyttelsen. Han hadde tillit til oss med en gang og fant seg fort til rette i fangene våre, så jeg må vel bare si at vi ble fortapte med en gang. Han liker ikke andre dyr, så når jeg har hunder på besøk er den på vakt. Liker helst å sitte i vinduskarmen og se på livet.



Han er jo skjønn da :-) Men som dere ser så vet han å finne seg godt til rette på den beste plassen!

I dag var jeg tidlig oppe, har vasket fire maskiner med klær og fått ryddet litt. Klokka tolv møtte jeg Anita og Emma for tur uti byen. Startet i Kleiva, gikk langs Storevatnet, Lisjevatnet, over Storeåsen, langs Røvarhilleren, rundt, og så Lisjevatnet og Storevatnet tilbake til Kleiva. Turen tok 1 time og 20 minutter og selv om det regnet så var det godt å komme seg ut. Hadde det vært oppholdsvær så hadde vi gått en runde til! Men da vi kom tilbake til Kleiva var vi dyvåte, så det beste var å komme seg hjem i en varm dusj.

Ulf var her i ettermiddag og skiftet dekk, så da er jeg skodd til sommerføre! Må bare prøve seg å komme snø nå! Flott å ha mannevenner som stiller opp når slike jobber skal gjøres :-)
I kveld har jeg vært borte hos Nina og Kjell Arne en tur, det er ikke hver dag vi prates så i kveld benyttet jeg sjansen. Alltid like koselig det!

Det har regnet i nesten hele dag, men nå er det opphold og man ser glimt av blå himmel, så jeg håper på en bra dag i morgen. Og skal man tro yr.no så har vi mye å glede oss til :




Ikke særlig ofte man ser sånne værkart, så denne måtte jeg ha lagret! Nå tar jo yr.no feil i hytt og gevær, men det går jo an å håpe!

Ingen kommentarer: