onsdag 1. april 2009

Brandsøyåsen 8., 9., og 10. gang!

Lørdagen startet med at vi hadde besøk av denne karen. Bildet har Malin tatt gjennom stuevinduet. (jeg var ikke helt stått opp enda) Morsomt å ha sånne i hagen, men jeg har vel funnet ut at det i så fall ikke er vits i å plante blomster der, dessverre.
Så gikk vi på Brandsøyåsen, Malin, Heidi og meg. Det var veldig fint vær på formiddag, men på turen oppover så snødde det litt. Det var heldigvis lett, tørr snø, så vi ble ikke våte og vi kom oss til topps!Da vi kom ned igjen begynte det å lave ned og da var det STORE filler vi snakker om!
Søndag ble det ny tur på Brandsøyåsen, da var det finere vær igjen. Litt snø øverst i veien, men det gikk helt fint å gå i joggesko.
Endelig varmer solen og det er SÅÅÅÅÅÅ deilig!!!
Og jaggu ble det ikke en tur i går også, min tiende tur! I helga stilte vi klokka så dermed er kveldene lysere og det passer meg utmerket! Var ikke oppe før klokka var åtte og enda var det lenge før sola gikk ned.
Noe skyer var det, men det var blikk stille og fuglene kvitret. Hadde det bare vært 15 grader varmere (iallefall)
Malin fornøyd med sin sjuende tur!

3 kommentarer:

Elisabeth sa...

Sprek dame du!

Brandsøykoret sa...

Nja... blir nå litt skippertak da! håper på bra vær i påska så jeg kommer meg ut, men det ser mørkt ut foreløbig.

Og for all del, du er vel mye sprekere enn meg!!

Brandsøykoret sa...

Der ble det visst en liten feil... blir sånn når jeg har to blogger.. var visst pålogget som Brandsøykoret :-)

Laila