fredag 3. april 2009

Skodde i Florø

I dag satt jeg på jobb og bare lengta etter å komme meg ut i sola. Så da jeg kom hjem og såg skodda komme snikende fra byen så fant jeg ut at det var bare å komme seg på Brandsøyåsen med en gang. Stakk og henta Heidi og gikk på tur. Ble tatt igjen av Marianne og dattera så jeg fikk litt selskap på slutten oppover. Og bare se på bildene! Utrolig flott å stå der oppe og på en måte føle at man er over skyene. Ikke særlig utsikt, men likevel så utrolig flott!











Jeg ble stående en stund å se på et fly som skulle til å lande. Tror neppe kapteinen hadde dagen sin i dag. De prøvde to ganger mens jeg stod der, til slutt gikk jeg, så jeg fikk ikke med meg om de fikk lande.
Når jeg kom ned igjen fikk jeg dagens sjokk; minnekortet til kameraet stod i denne greia som er koblet til dataen for å føre over bilder.... Men hvordan i alle dager har jeg fått tatt bilde da????Jeg visste ikke helt hva jeg skulle gjøre, men jeg la inn et spørsmål på en nettby-gruppe, og der kom det tips om å koble til ledninga til kameraet. Den har jeg aldri brukt, men heldigvis låg den lett tilgjengelig så jeg fikk fikset det. Og som dere ser så fikk jeg lastet ned bilder :-)

Ingen kommentarer: