søndag 9. mai 2010

Helgakos 09.mai

I helga har vi stort sett bare slappet av. I går lørdag hadde vi oss en runde i byen, det er veldig lenge siden sist. Ble ikke så mye shopping, mest bare mat egentlig... Etterpå ble det ligg hagearbeid før vi tok kvelden. Er litt hage å ta fatt i her, men hagedjevelen har tatt så mye overhånd at jeg ikke helt vet hvor jeg skal begynne. På den ene siden av hagen burde vi vel egentlig kanskje gravd opp hele bakken... men vi får se... greit å se hva annet som kan komme opp der også kanskje..
Det er da søren meg ikke så nøye hvor og hvordan jeg ligger bare jeg får kos!!
I dag søndag har vi vært på Brandsøyåsen. Dette var min først tur i år og jeg trengte den absolutt! Er så heldig at turstien begynner nesten utenfor husveggen, går opp til Krokåsen der vi har noen meter på asfalt før vi går resten på sti. Får nok prøve å få prøvd den flere ganger! Ungene var i godt humør hele veien, selv om vi hadde noen snøfnugg på turen. Ned igjen delte vi oss, vi jentene gikk samme vei ned, mens guttene gikk ned slik at de kom ned i Solheimslia. Vi kom hjem omtrent samtidig. Nå har det vært middag og litt monopol.


Ingen kommentarer: