tirsdag 31. januar 2012

Tirsdag 31.januar

Jaja, da var det min tur å bli forkjølet.... Skikkelig surt! Men før jeg ble syk så rakk jeg en uke med mye trening og mye matlaging! Vi i Brandsøykoret skulle nemlig arrangere vår årlige dans i Brandsøya og der står vi for mat og underholdning (og vel... det ble vel litt underholdning). Jeg baka rundstykker, loff, prøvde meg på foccacia som gikk til h..., og laga waldorfsalat. Det var mye god mat ellers også:



Hele uken har vi hatt et nydelig vårvær med solnedganger og tørre veier. Her er bilder tatt fra loftsvinduet!



På tirsdag tok jeg med meg Anita på tur i Storeåsen og vi fant nye stier. Heldigvis er det umulig å gå seg bort her ute så det er bare å gå der man har lyst! Jeg ble våt av svette og kjente på at jeg holdt på å bli syk så jeg skulle kanskje stått over...








Mandag: fridag

Tirsdag: fridag

Onsdag: bassengtrening 1 time

torsdag: styrketrening 1 time + 1 time bassengtrening

fredag: fri (dro heller i Sunnarvika og fikk meg akrylnegler til helgens party :-) )

lørdag: dansing i x antall timer...

søndag: syklet til Brandsøya for å hente bilen (syklet forøvrig fra min kjære uten å gjøre noe for det... men det må vel også sies at jeg har en helt ny super sykkel!)

Ingen kommentarer: