fredag 9. mars 2012

forrige fredag

I dag er det et salig drittvær her i Florø så derfor blogger jeg heller fra forrige fredag som var det stikk motsatte; en nydelig vårdag der sola varmet i ansiktet! Jeg hadde bestemt meg dagen før at jeg skulle på Brandsøyåsen, så det var bare å pakke sekken og lage kakao. Dette skulle ikke bare være en trimtur, men også rekreasjon!


Det var mye bart oppover, men fra midtveis og nesten opp så var det et lite snødekke. Gikk fint å gå oppover, men jeg hadde brodder i sekken som jeg brukte ned igjen.



Da jeg kom opp fikk jeg selskap av en klasse fra Torvmyrane barneskole, men jeg koste meg i sola likevel og ble sittende en time før jeg gikk ned igjen.



En rett og slett praktfull dag som jeg vil ha flere av! I dag regner det vannrett og blåser så det frister ikke mye å gå ut... Så jeg får ta litt husarbeid i stedet, det trengs det også!

Ingen kommentarer: