søndag 1. februar 2009

Eikefjordstøylen

Så er årets første tur på Eikefjordstøylen unnagjort. Malin og jeg tok med Heidi og møtte Ulf og ungene på rasteplassen i Eikefjorden der vi parkerte. Men for et slit det var denne gangen! Det er LENGE siden jeg har vært så sliten! Men opp skulle jeg jo så det var ikke noe problem. Heldigvis har jeg lært å ta med meg tørre klær, for jeg blir bare såååå våt!!! (av svette ja) Det var litt is enkelte steder, og litt snø på støylen, men ellers var det fint å gå. Nå hadde de også lagt ut bok der oppe og da blir det litt ekstra kjekt å gå turen.

Vi hadde med niste og kakao og tok oss en god pause der. Det er veldig fint der oppe, og jeg kunne godt ha tenkt meg en telttur hit. Minuset er at det er lite vann her på sommeren.


Jeg var litt skuffet over været i dag ettersom værmeldingene sa sol. Men noen fikk iallefall litt sol. Med tanke på at det er januar, ikke snø og et par varmegrader, så skal vi vel egentlig ikke klage.

Det er ikke mye vedlikehold på enkelte av hyttene...

Ungene satt ikke mye i ro!
Malin får seg litt varm kakao. Det var litt ekstra godt ettersom vi begynte å bli kalde.
Det er ingenting å si på utsikten fra Eikefjordstøylen. Kan vel knapt bli så mye bedre.
Her renner det en elv... eller... jeg hørte iallefall vannet :-)
Ikke mye rennende vann her nei! Men litt nedenfor gikk det fint å finne seg litt å drikke!

En kjempefin tur, til tross for slitet!

2 kommentarer:

Elisabeth sa...

Vakkert! Er glad for at du legger ut så mange bilder fra turene dine.

Klem

Laila Anita sa...

Synes det er artig å legge ut bilder vet du. Du har jo mange fine du også :-)