lørdag 31. januar 2009

Brandsøyåsen 4.turen

I det siste har det vært noen fantastisk nydelige dager, men ettersom det har vært mer enn nok arbeid å gjøre på jobb, så har jeg ikke fått nyte fineværsdagene. Det skulle jeg derimot gjøre i dag og dagen var allerede satt av til tur på Brandsøyåsen. Anita har nå fem turer så hun ligger to fremfor meg, og det kan jeg ikke ha noe av! Nå må det nå sies at hun går hjemme på dagtid og har en kjempemulighet til å ligge langt foran meg. Så jeg håper at det blir tørt og fint vær her når de reiser til Thailand så jeg får tatt innpå litt da :-)
Men som sagt, en nydelig dag. Vi hentet Heidi klokka 15 som selvfølgelig var begeistret over å få bli med på tur, selv om det var hennes andre tur i dag. Det var tørt stort sett hele veien, men litt is de sist par hundre meterene. Men ikke værre enn at det gikk fint å gå med joggesko. I dag møtte vi flere både på oppoverturen og nedoverturen.
Det var litt disig uti havet i dag så vi var kanskje litt seint oppe, men fint var det likevel!
Ikke så mye som minner om januar!
Malin og Heidi klar til å gå ned igjen.
Disen låg uti byen i dag. Skulle vinke til en uti Rognaldsvågen i dag, men jeg vet ikke helt om han såg meg ... hehe....
Sola på vei ned i havet



Hadde det ikke vært for at jeg vet at det ligger snø på baksiden av Terdalskeipen så kunne jeg tenkt meg en tur dit i morra. Men det ligger nok snø på skyggesida. Får heller se om jeg får testet skiene der senere i vinter.
Innover mot Nordalsfjorden.
Et fly på vei mot Island
God tur videre!
Mange fjell å ta av!
Tilbake i Brandsøya fikk vi med oss solnedgangen. Dette er tatt da vi leverte Heidi igjen.

Nå har vi vaska både hus og oss selv og det er straks tid for å lage moussaka som Malin har bestilt. Begynner å bli litt lei av taco og pizza.... Kjenner jeg er rimelig trøtt i kveld så det blir nok ikke seine kvelden. Men jeg har tenkt å få med meg "Flightplan" på tv i kveld. Ikke sikkert jeg tør å fly igjen men....

Ha en strålende helg alle sammen!

Ingen kommentarer: