tirsdag 27. januar 2009

Scandinavia Sunnfjord Hotel Førde 24.januar

24. januar har en av mine beste venninner her i byen, Nina, bursdag, og denne gangen klaffet det med at Scandinavia skulle spille til dans i Førde. Det er mitt favorittband nr. 1 for tida, så det var jo slettes ikke nei i min munn :-) Vi var i utgangspunktet noen venninner som skulle dra, men til slutt var vi en fin gjeng der inne på hotellet.
Her er jeg pyntet til fest! Og fest ble det! Jeg skulle jo konsentrere meg om musikken, men jeg traff jo en jeg har gått på swingkurs med, så da ble det dansing. Nesten hele kvelden danset jeg, så gjett om jeg kjente det i armer og skuldre etterpå!!! Men så utrolig kjekt!!
Scandinavia spilte ganske lenge egentlig og det var stor stemning. Rakk såvidt å snakke med Eirik, vokalisten, før de skulle begynne å spille. Tenk at de skal slutte!! Dette var nest siste konserten de hadde. Nå er det kun en igjen, i Åfjord.
Eirik i farta :-)

Det var mange kjentfolk og det var rett og slett moro! En perfekt aften!
Jeg hadde planer om å finne min egen seng den natta, men det var visst et par til overs på hotellet, så jeg ble likegodt der. Søndag stod vi (skal ikke si hvem) opp og spiste frokost før vi gikk en lang tur i det flotte været i Førde. Så var det å treffe de andre som hadde slumret litt lengre enn oss.
En perfekt helg!

2 kommentarer:

Elisabeth sa...

Høres ut som ei flott fest (og natt...) ja

Laila Anita sa...

Hihi.... ja det ble det :-) Var litt mer oppegående enn jeg var i Malmefjorden kan du si... :-)