torsdag 17. juli 2008

Til helgen

skal jeg tilbake til gamle trakter. Skal nemlig til Hitra hvor jeg bodde og gikk på skole 91/92. Et år med mange begivenheter og mange minner. Jeg skal utover dit sammen med Grete, som var en av mine venninner dette året, samboeren hennes, Tommy, og venninnen hennes, Rebecca. Jeg har ikke sett Grete siden vi sluttet skolen i juni 92, så det er blitt noen år siden! Og det er da ikke rart at jeg gleder meg som en unge til å se henne igjen!
Vi har vel forandret oss litt på disse årene? Bildet er forresten tatt i Molde under NM på Ski på skaret i 92. Herregud så mye snø det var da....

Dette bildet er tatt i Molde sommeren 94.

Så ser jeg frem til å treffe Kåre. Det føles som vi var sammen en evighet det året, men etter dagboken å dømme så var det bare en måned.... Men den måneden ble en viktig del av livet mitt... Står mye rart i dagboken fra den tiden ja :-)

Kåre har forresten bursdag i dag, grattis med dagen :-)

Det skal bli så utrolig deilig å komme seg bort herfra og treffe gamle venner og andre folk som jeg ikke kjenner i det hele tatt.

Ingen kommentarer: