søndag 21. juni 2009

Denne helgen skulle egentlig bare bli stille og rolig ettersom Malin har vært her. I går dro vi til byen på dagen og ruslet litt blandt boder og spiste is og bare kosa oss. Så handlet vi og dro hjem. Hjemme ble det litt husarbeid ettersom sommeren fortsatt lot vente på seg. Utpå ettermiddagen fikk jeg telefon fra Nina som lurte på om jeg ville komme til henne på kvelden, hun skulle samle noen folk. Malin dro bort til faren og jeg fikk meg en liten fest. Men jeg kunne vel egentlig bare latt være. Utelivet i Florø er så og si dødt om det ikke skjer noe spesielt. Nå var det konsert på Haavebua, men for de som ikke ville betale seg inn der så var det ikke mye morsomt som skjedde.
I dag, søndag, ble det stort sett sløving først på dagen. Hodepine etter gårsdagen og rimelig trøtt... Men etterhvert kom solen og vi gikk ut og grillet. Denne lille karen kom på visit og fikk smake på restene.
I hagen har jeg ingen planter bortsett fra de som gror fra før. I år har det dukket opp hvite revebjeller og jeg kan faktisk ikke huske å ha sett de der i fjor. Synes egentlig blomsten er en av de aller fineste, selv om den er giftig.
Og de rosa har jeg flere av. Fine de også!
Etter litt soving i sola tok jeg Heidi med meg og møtte Anita for en tur på Brandsøyåsen. Heldigvis var hun også slapp etter gårsdagen så det var ikke akkurat høyt tempo oppover bakkene. Men det var godt å komme opp uansett!
Lett skydekke utover havet i dag, håper det blir enda lettere fremover!
Nå er det vel bare å finne senga snart ettersom jeg må ta igjen litt søvn. Har heldigvis fri på tirsdag så da trenger jeg ikke å stå opp så veldig tidlig. Håper været blir bedre enn værmeldingene sier nå :-( Hadde vært kjekt med fint og varmt vær på st.hans.
***
Savner deg Ole :-)

Ingen kommentarer: