tirsdag 2. juni 2009

Pinsehelga

Pinsehelga ble ei fin helg. Turen til Brandsøyåsen på lørdagskvelden ble ikke noe av, men Hege kom utover på søndag så da ble det en tur med henne. Hun hadde med seg en gutt på to år så vi delte på å trille vognen oppover. En nydelig dag rett og slett! Da vi kom hjem igjen ble det vafler på terrassen!



Hege på Brandsøyåsen!
På søndagskvelden kom Ole og vi hadde en rolig kveld her med grilling i fineværet. På mandag dro vi på fisketur i Leversundet. Bortsett fra noen ivrige nebbsild (tror det heter det) så var det rimelig dødt, og det var nok bra jeg hadde kjøpt inn kjøtt til grilling. Men en fin dag og vi kosa oss :-)


Vi avsluttet med å dra på kino og se "Engler og demoner" og den var veldig bra. Godt å få litt tid sammen med Ole :-) Han drar jo snart på ferie :-(

2 kommentarer:

-Mitt lille rede- sa...

Heisann Laila!
Hadde jeg rukket det, så skulla jeg sendt nedover kaptein sabeltann-hatten, hehe! Håpe du fant et annet alternativ :-)

Utrolig nydlig naturbilder du har. Vakkert der ja!

Du får gi meg et pip når du er hjemme, så kan vi ta oss en tur innover på setra, hadde vært koslig det :-)

Ha ei fin helg da!

Laila Anita sa...

Hei Lene!

Ble Sabeltannhatt på meg likevel, men det var veldig upraktisk ettersom vi bruker hodetelefoner...

Skal nok ha på minne den seterturen :-) Vi kommer hjemover rundt 4.juli hvis det blir som jeg tenker. Når var det dere skulle gifte dere?

ha ei fin helg du også!