tirsdag 20. mai 2008

Brandsøyåsen og semifinale Melodi Grand Prix

Ufff... nå kjenner jeg at det skal bli utrolig godt med en ferieuke!! Er skikkelig daff!! Vi sliter på jobb nå, 12 flyplasser er stengt pga streik, og det merker jo vi godt. Har blandt annet en kunde som skal til madrid på fredag for å gifte seg.... ser ikke helt bra ut... Og så har jeg en kunde som skal til syden på lørdag, og han er til og med en av de streikende... Jeg sa jeg ikke syntes synd på han, han har sikkert tre ganger så mye i lønn som meg!

Etter jobb i dag hentet jeg Malin på skolen, vi dro hjem og spiste og gjorde lekser før vi dro opp til Torvmyrane for å treffe Anita og Karoline. Det er nemlig slutt på håndballtreningen og da kan vi jo like godt gjøre noe annet sammen. I Førde regnet det da jeg dro fra jobb, faktisk helt ut til Eikefjorden. Her ute var det ganske bra, og det er lett å kjenne at det er blitt mildere. Malin og Karoline sprang foran og kom opp litt før meg og Anita. Her kikker de utover den vakre utsikten vi har her ute!Fjellet i midten av bildet er Skålefjellet som vi var på på søndag. Det var godt med en tur, og det gikk veldig bra med tanke på fjellturen jeg har i beina. Var friskt og godt! Etterpå var vi hos Anita litt før vi dro hjem. Nå er det semifinale i Melodi Grand Prix i Beograd, der vi venter spent på om Maria går videre. Maria og Malin er firmenninger, så det er ekstra kjekt å følge med i år.
Heia Maria!!


Ingen kommentarer: