onsdag 14. mai 2008

Terdalskeipen 744 moh

Prøvde å legge ut bildene fra Egyptturen i går, men fikk feil på siden... dritt!! Får vel prøve igjen, men det var jo litt omfattende, så jeg får ta det igjen senere.

På lørdag dro jeg opp til Reed for å besøke Ulf i campingvogna. Det var akkurat hva jeg trengte etter travle dager i Egypt. God mat, god drikke, rusle på tur, spille kort... det er kjekt det :-) Søndag kjørte vi tur til Stardalen og Årdalen, før vi dro hjemover. Var en snartur innom Nina og Kjell Arne, og gikk så tur med Ulf senere på kvelden. Gikk et sted jeg ikke har gått siden 1. juledag, og det var godt å se at kondisen er blitt en smule bedre!

Mandag dro vi da på fjelltur; Nina og Kjell Arne, Merete, Jonny, Ulf og meg. Terdalskeipen 744 moh var målet. Vi kjørte opp til Magnhildskartunellen og startet turen derfra. En fin tur, lite snø, litt flatt og noe bratt. Brukte to timer til topps, der vi rastet og nøt utsikten før vi ruslet tilbake. Må jo også ta med at Heidi var med da :-)

Meg og Heidi, Heidi alltid like glad for å få være med på tur!

Nina spiser lunsj!

Ingenting å si på utsikten ut mot Florø og øyene i vest!

Merete nyter utsikten mot sørøst!

Kongen av de høye fjell??

Og så hematt vi går.... Med Hornelen i Bremanger i det fjerne!

En fantastisk utsikt sørover mot Florø og innover mot Eikefjord. Absolutt verdt turen!


Ingen kommentarer: