tirsdag 15. april 2008

En strålende vårdag her i vest! Det blåser litt men i leveggen er det godt og varmt. Malin går fra skolen og hjem til meg hver tirsdag, så hun satt her og kjedet seg da jeg kom hjem. De har uteuke på skolen så de har leksefri, så det var ikke så mye for henne å finne på hjemme.

Fra fem til seks er det handballtrening for henne, så da passer jeg på å gå runden rundt Storeåsen og Røvarhillaren. Hadde med meg Heidi som vanlig, men gikk ellers alene. Anita er i Oslo denne uken.


Her er et bilde fra Røvarhillaren. Veldig koselig tursti, skulle bare vært så mye lenger! Husker første gangen... da syntes jeg at den var så lang :-)

I kveld har det bare vært rolig her, såg på hotell Cæsar og "Kan du teksten" før Malin køya. Nå har jeg endelig fått lastet ned bilderedigeringsprogram, og da er det lett for å bli sittende, her kan man jo trylle med det meste!

1 kommentar:

Nina i Paradiset sa...

Der var du, vettu! ;)

Klart jeg husker at bestemor hadde blodrips i hagen!
Busken sto vel helt til Arild tok over, tror jeg...
Bestemor på Syltesetra har den også, så for meg er det definitivt en bestemor-busk!
Den tåler ikke klimaet her i Sibir-dalen, så jeg må vente til jeg flytter. I og for seg kunne jeg jo godt ha hatt den med på listen i bloggen min, men jeg kom ganske enkelt ikke på det!
Har hatt 4 harde timer ute i hagen nå, for jeg har gravd opp ett bedd som var kantet med 42 storgatestein. De blir med på flyttelasset! ;)
Det som er tungt er å hente stein og pukk for å fylle i beddet etter at planter og jord er gravd opp! *sukk*!