lørdag 19. april 2008

Gapahuken

I dag våknet vi til et fantastisk vær! Sol fra knall blå himmel og mange varmegrader! Tidlig fikk jeg melding fra Anne om jeg skulle være med i Gapahuken på Klavelandet. Og her var det jo bare å hive seg rundt! Jeg kom rett fra dusjen, hadde egentlig tenkt å gjøre unna shoppingen før jeg dro på tur, men men, den kunne jeg jo ta igjen senere. Det var jeg og Malin, Anne og Heidi og Solveig og Merete som gikk på tur. Var jo litt spent på om kondisen holdt disse spreke damene, men det gikk veldig greit. Malin var kjempeflink opp bakkene. Det var en kjempefin tur, det er utrolig fint terreng innover der. Først litt bakker, men så fint skogsterreng. Vi brukte 40 minutter inn der, og der satt Ingunn og ventet, hun hadde gått hjemmefra Bjørnset og brukt like lang tid. Anne måtte gå i retur nesten med det samme for hun skulle i Soldalen med Marion for hun skulle ri. Hun tok like godt med seg Malin, for det hadde selvfølgelig Malin lyst til. Vi andre ble sittende igjen i sola, og det var bare utrolig deilig.


Vi satt sikkert en halvtime før vi vendte nesen hjemover. Solveig fulgte Ingunn tilbake til Bjørnset så det ble bare Merete og jeg og Heidi som gikk vestover.


Så var det dusj nr. 2 og bytur. Siden jeg likevel var oppi strandgata og hadde tid så stakk jeg innom Ann Elisabeth og snakket med henne. Traff også hennes samboer Heather. Håper jeg får mer tid til å treffe de utover våren og sommeren. Skal prøve å få tatt de med på Brandsøyåsen etterhvert!

I kveld har jeg og Malin spist pizza og slappet av. Hun er litt rød i kinnene så i morgen får vi vel finne frem solkremen (ikke fortell meg at jeg helst skulle gjort det i dag...)





Her er gapahuken. Litt uklart bilde da jeg hadde sola midt i mot! Her er det laget til for grilling og det er rett og slett veldig koselig. Men det er jo ikke lov å fyre opp grill her nå på sommeren da...

Ingen kommentarer: