fredag 25. april 2008


INDEPENDENCE OF THE SEAS 22.APRIL
Avreise fra Oslo 22.april, ut Oslofjorden og tilbake :-) Reiste sammen med Ole fra jobben. En veldig fin båt og selvfølgelig høy stemning ombord. God mat, masse drikke og en del kjendiser. Et flott isshow, men det andre showet var dårlig. Mulig mine forventninger var altfor høye. Har jo sett mange slike show tidligere og dette var altfor dårlig for å være et åpningsshow på en slik båt.

Som sagt så var isshowet veldig bra. Ikke så enkelt å ta bilder uten blits når det er masse lys i salen og med folk i bevegelse, men noen ble ganske bra likevel.


Neimen se her da... Trude Mostue og Per Christian Ellefsen! Mange kjente fjes ombord ja :-) Men de fleste gikk jo med store mørke solbriller! Skjønner ikke poenget!

Her forlater vi Oslo, klokken er fem på tirsdag ettermiddag og vi har et fantastisk vær! For å være 22.april, så er vi utrolig heldige med været!



Ikke så ofte man får blinkskudd på et slikt isshow nei, men dette kan vel ikke bli et klarere bilde.
Det ble sene nattetimer med høy kjendisfaktor og masse god drikke, men jeg og min lugarvenninne fra Sarpsborg trakk oss tilbake i ett-tiden. Vi måtte opp tidlig onsdag ettersom vi måtte være av båten halv ni.
Tenkte jeg skulle shoppe litt i Oslo, men det ble det heller mindre av. Ole og jeg tok oss en snartur bort for å beskue den nye Operaen, men ellers gikk vi hver vår vei.
I går var jeg først på kor, så gikk Ulf og jeg tur. Var egentlig ikke helt i form, derfor ble jeg veldig overrasket da jeg greidde "linken" for første gang uten stopp. Linken er en bratt bakke med asfalt, og den er ganske hard når man er utrent. Jeg var ganske så ferdig da jeg kom opp, men så utrolig gøy å greie det!
I dag har Anita og Karoline vært her, og Karoline ligger over hos Malin. Ikke så lett for to unge jenter å være stille, men jeg håper de sovner snart slik at jeg også kan finne roen. Er nemlig ganske så sliten etter denne uken! Og i morra er det shopping med Anita, bursdagsbowling for Malin, og så korpub.... lang dag ja....

1 kommentar:

marita sa...

Hei og takk for koslig kommentar på bloggen min:-)

Du er sprek som ei fjellgeit skjønner jeg ,og den turen du har vert på i helgen såg veldig flott ut.Deilig med bading , shopping og finvær.
kos deg på shopping i morra!!!!