mandag 14. april 2008




"NESTEN HOVLANDSTØYLEN" 475 moh.


Ja det ble nesten helt opp, men øverst lå det en del snø og det hadde vi ikke sko til. Men turen gikk veldig greit, jeg overrasket meg selv i dag! Og det er jo kjekt da! Her er jeg så langt oppe som vi gikk. Det var ikke så veldig langt igjen, så det var litt synd å måtte snu. Det er lett traktorvei hele veien, men stort sett så går det oppover! Vi brukte 35 minutter dit vi stoppet og ifølge min turekspert Ulf som var med så var det ganske bra :-)


Her er vi ikke kommet så veldig langt, men godt oppi lia. Det er fin utsikt over Eikefjorden nesten hele veien. Været har vært litt uggent i hele dag med til dels regn, men da vi gikk lettet det og det ble ganske bra turvær. Jeg skiftet jo til sommerdekk i går (eller... det var vel Ulf som gjorde det...) men det var ikke da så lurt å kjøre til Førde på jobb i dag, for det låg slaps i veibanen... Men det gikk nå bra, det er bare å kjøre etter forholdene.



Etter turen lagde Ulf pizza (grandiosa spesial) mens jeg sprang gjennom dusjen. På hjemveien stakk jeg innom Nina. Heidi ble selvfølgelig kjempeglad for å se meg, men dessverre kom jeg ikke for å gå tur i dag. Nina skal bort en uke så Heidi skal være med søstra hennes og så skal vi dele på å gå tur med henne. Det skal nok gå greit det!


En deilig dag har det vært! Utrolig godt å komme seg ut på tur iallefall! I morgen skal jeg ta bussen 06.40 så det er vel på tide å køye, selv om jeg ikke er så veldig trøtt.

Ingen kommentarer: