tirsdag 17. juni 2008

jeg minker!!

Litt forskjell vel?? Til venstre; Spania i juni i fjor, til høyre; hjemme i går :-)
Er jo artig å se at det funker da. Tipper det iallefall er 15 kilo mellom disse bildene, kanskje mer. Har nå tatt av 10,5 siden jeg startet slankingen rundt 1. mars, og det er jeg sannelig meg veldig stolt av. Og mer skal det bli, for nå får jeg så mange kommentarer at det bare er kjekt å holde på. Og når jeg ikke forsaker noe heller... Jeg spiser nesten ikke sjokolade, drikker veldig lite brus, har kuttet ut majonesen, og spiser nesten ikke kaker (bortsett fra i kveld :-)) Men jeg trimmer masse og det er nok det som gjør utslaget. Er ute på tur 5-6 ganger i uken, og det bør absolutt hjelpe på. I kveld feiret vi Annas 40-årsdag og da hadde hun ordnet med en time med frigjørende dans. Og det var ikke bare bare det, tror det var folk som slet mer enn meg. Jeg syntes det bare var moro å få trimme litt! Men jeg er veldig spent på hvor jeg er gangsperr i morra.... for det kan være hvor som helst!!

3 kommentarer:

Elisabeth sa...

Oi, her var det mange fine bilder og flere kjente fjes. Gratulerer med de forsvunnede kiloene. Det må føles herlig.

Jeg har jobbet ilag med Lillian på Malme Skole på nittitallet. Trivelig dame. Skravla går...

Gunnhild er avd.leder i barnehagen hvor eldste jenta mi går. Yngste skal starte nå i august.

Trivelig blogg du har med mange fine turbilder. Kommer nok tilbake hit.

Ha ei fin helg!

Laila Anita sa...

Hei!

Du har nå en fin profil du også! Artig å se bilder hjemmefra :-) Kjekt å lese om fjellturene dine også, og masse finne bilder. Er jo en fin utsikt fra Skoften da, utover mot Hoem :-) Må prøve å få meg en tur opp der i løpet av de neste ukene, jeg kommer nemlig oppover på ferie i morgen. Skal bli godt med mammas rømmegrøt! :-) I tillegg har min minste søster bursdag, så da blir det kake også... Huff... tror jeg må ha meg en trimtur på kvelden....

Legger deg til blandt mine favoritter, så stikker jeg nok innom innimellom :-)

Ann-Kristin sa...

Måtte jo inn og se før og etter bilde!! Flott flott flott!
Du har jo vært kjempeflink, det er helt herrrrlig!!
Klem fra Smily