tirsdag 17. juni 2008

tiden flyr....

Er det virkelig på tide å skrive noen ord igjen? Ser at dagene flyr litt fort ja, eller kanskje ukene rettere sagt :-)
Onsdag 4. juni var vi samlet hos Anne Berit og Oddvar. Anne Berit var sjef hos oss før Trude, har nå kjøpt seg ny leilighet i Førde, men bor store deler av året i Spania. Vi var der alle sammen, og også Reidun, som nå ikke jobber hos oss lenger kom. Det var veldig kjekt (og det reddet meg den kvelden :-))
Det ble servert paella og olivenbrød, og altfor mye god drikke :-) En utrolig fin kveld, der vi like godt kunne vært i Spania, for sola stekte skikkelig på terrassen, inntil den gikk ned i vest.
Paella er kjempegodt, men dessverre er jeg ikke noe flink til å lage det selv. Så vi sier ikke neitakk når Anne Berit inviterer. Her er jeg sammen med vertskapet, Anne Berit og Oddvar. Utrolig flotte folk!

Magn Henning, Steinar og Trude

Anne Berit, Ole og Magn Henning

Trude, Reidun og Åse


En veldig kjekk kveld, der jeg fikk nok å drikke... Jeg hadde bestemt meg for å ta siste bussen hjem, kvart på tolv. Eller... jeg trodde den gikk kvart på tolv... Heldigvis slo Reidun følge med meg da hun skulle samme veien. Og det viste seg da at bussen gikk fem minutter før... Så enden på visa ble at jeg ble med Reidun hjem (har jo vært der en del ganger før)... Hadde jo verken tannbørste eller noe som helst, men det går jo for en gangs skyld... men trøtt var jeg dagen derpå ja... ikke mye tilregnelig nei..


Så var det sangerstevne her i byen:
8.-9. juni, arrangør Jomentum

Det var sol og fint vær, men dessverre fikk jeg ikke tatt så mange bilder. Vi sang på Svanhild først på lørdag, så i Samfunnshuset, og så i kirka på søndag.
Oppstilling på torget etter sangertoget.
Søndag var det først godt vær, men da Ulf og jeg hadde bestemt oss for å dra på fjelltur, begynte det å regne. Så vi dro på biltur i stedet, kjørte helt inn til Gjengedalen, forbi Hyen. Et veldig fint sted, og man kan kjøre helt inn til stølen. Det var noe grått, men vi fikk nå et inntrykk av hvordan det ville vært i finevær.

Vi fant en fin rasteplass, faktisk med tak over, og det var jo greit ettersom det regnet.
Så har da dagene gått, det har vært travelt på jobb, og travelt her hjemme. I helgen skulle jeg egentlig ha Malin, men ettersom jeg skulle jobbe lørdag ble det litt hektisk, og Jarle fant ut at han like godt kunne ta Malin med til Sogn. Og da ble det fest :-)
Heidi, Anita og Merete kom hit, før vi dro på byen. Satt en stund på Flåten før vi dro på Fru Olsen. En trivelig kveld rett og slett!
Søndag var vi litt i bakrus, men ikke værre enn at det ble tur på Brandsøyåsen.


Meg og Anita. Ikke ofte vi er på bilde sammen, men en hyggelig kar ville ta bilde for oss :-)
Veldig fin søndag, fint turvær!



Ingen kommentarer: